vrijdag 26 augustus 2011

Swatches Nfu Oh nagellak nr 66 en nr 68

Vandaag laat ik jullie swatches zien van:
- Hologram nr 66
- Enamels nr 68
Ik heb deze nagellakjes gekocht op www.nfuoh-nederland.nl.
Ik vind de verpakkingen echt geweldig! De nagellakjes lakken fijn, hebben goede kwastjes en een inhoud van 17 ml. 
De beide lakjes zijn goed dekkend na 2 laagjes. Ik vind het alleen wel jammer dat deze prachtige lakjes geen mooie prinsesachtige namen hebben! 


















Dan laat ik jullie nu eerst de swatches zien van het lakje nr 68. Dit is een mooi donkerpaars lakje met glitters.
 


Dan nu mijn favoriet nr 66. Dit is een geweldig lichtgroen holografisch lakje. Ik vind het lakje echt super mooi en kan als ik deze op heb wel uren naar mijn nagels staren! Zie al die verschillende kleuren, is het niet super?


En dan de potjes zelf, lijken wel baljurken, ik vind ze geweldig leuk!


Ik heb van Nfu Oh ook nog twee Shiny Opals gekocht in de nummers 38 en 52. Hier zien jullie later meer van! 

Wat vinden jullie van deze nagellakjes?