maandag 8 augustus 2011

Swatches Catrice Papagena Collectie - nagellak, gloss stick en blush stick swatches

Ik heb een paar producten gekocht uit de Papagana Collectie van Catrice, die ik jullie graag laat zien! Ik heb een blush stick, een crystel clear gloss stick en 4 nagellakjes gekocht uit deze collectie.


Als eerst laat ik jullie de blush stick  en de crystel clear gloss stick zien
De blush stick heb ik in de kleur Bird of Paradise (nr C02) gekocht. Het is een mooie roze kleur. De crystel clear gloss stick heb ik ook in de kleur Bird of Paradise (nr C02). Dat is een rode gloss stick. 
Aan de linkerkant zie je de blush en aan de rechterkant de gloss stick.
zonder flits
met flits
En dan nu de nagellakjes..... 
De lakjes doen me echt denken aan de jungle en ik vind ze echt super mooi! Alle vier de lakjes waren goed dekkend na 2 laagjes.


Als eerst het lakje Enter the Undergrowth (nr C01). Dit is een mooi khaki groen lakje. 

Het tweede lakje is Welcome to the Jungle (nr C02). Dit lakje vind ik echt super! Het is een mooie groene kleur met ook een beetje goud erdoor.

Het derde lakje is Amazonian Gold (nr C03). Dit is een mooie goudkleurig lakje! 

En dan nu alweer het allerlaatste lakje Bird of Paradise (nr C04). Dit is een mooi paars lakje. Ik vind dit ook echt een super mooi kleurtje! De laatste tijd zijn paars en blauw echt mijn favoriete kleuren op mijn nagels! 

De Papagena Collectie vind ik echt een hele mooie collectie met super leuke producten! De prijzen waren tussen de € 2,00 en €3,99. 


Wat vinden jullie van deze producten?