zaterdag 27 augustus 2011

Review: The Beauty Bakery Whipped Skin Frosting - Vanilla Coconut

Ik hou ervan om mezelf lekker in te smeren en daarna lekker zacht te voelen met ook nog eens een heerlijke geur! Daarom heb ik de Whipped Skin Frosting gekocht op www.thebeautybakery.nl. Ik heb deze body butter gekocht in de geur Vanilla Coconut, omdat dat echt mijn favoriete geuren zijn! Maar stiekem wil ik nu ook al de butter in Pink Sugar en Juicy Mango bestellen.  Als je het potje opendoet ruik je gelijk al de lekkere geur van Vanille en Cocos.

Dit zegt The Beauty Bakery over het product:


Deze fluffy whipped butter heeft een luchtige, slagroomachtige structuur en bestaat voor maar liefst 80% uit zuivere fairtrade sheabutter. And that’s a lot! Sheabutter is een superieure vochtinbrenger met intensief voedende en genezende eigenschappen. Amandelolie en Vitamine E zijn toegevoegd om hun beschermende en herstellende werking. Een magische formule met een shit load belangrijke vitamientjes, geklopt tot een decadente skinfrosting die je huid onweerstaanbaar zacht maakt en die gezonde, sexy glow geeft.
Gebruik deze multi-purpose butter voor je lichaam maar ook voor schrale, droge plekjes, uitslag en nog veel meer. Door de flinke pot met een royale inhoud van 200 ml kun je wel even vooruit. Plus, a little goes a long way! Deze puur natuur body butter is natuurlijk & plantaardig en niet getest op dieren. There you go. Now let the magic happen…

Toen ik het potje uit het pakketje haalde dacht ik meteen: net een potje slagroom. Het weegt namelijk niets en door de structuur lijkt het net slagroom. Het liefst zou je het meteen open willen maken en er van proeven. 
Als je gaat smeren is het net boter, vrij dik. Eigenlijk moet je het even warm wrijven tussen je handen, dan smelt het een beetje net als echte boter en dan kan je het veel makkelijker uitsmeren. Als je je lekker helemaal hebt ingesmeerd voel je lekker zacht aan en ruik je echt verrukkelijk! De geur blijft ook best wel lang hangen op je huid! 
Het potje heeft een inhoud van 200 ml. Ik denk dat je er wel heel lang mee kan doen, maar is ook maar net hoeveel je gebruikt en of je het elke dag gebruikt of niet. De prijs is € 9,90, maar dan heb je ook een potje die vrijlang mee kan gaan! De werking en de geuren zijn ook super! Dus als deze opraakt ga ik zeker een andere smaak ervan kopen! 
Neem vooral nog een kijkje op www.thebeautybakery.nl ze hebben heel veel leuke producten voor in bad en onder de douche, heerlijke zeepjes en lekkere home scents voor in je brander! 


Wat vinden jullie van deze Whipped Skin Frosting?