dinsdag 2 augustus 2011

NEW IN: Essence Ballerina Backstage Collectie, China Glaze Metro Collectie, Essie Fall Collectie en Catrice

Oke, ik geef het toe! Ik ben heeeel erg verslaafd aan nagellak. Ik was vandaag al om 10 uur bij de nagelstudio en ik dacht ik ga daarna gelijk even kijken bij de Kruidvat en ja hoor daar stond de hele display vol met de nieuwe collectie, Essence Ballerina Backstage! 


Ik heb alle vijf de nagellakjes gekocht, twee lipglossjes en de blush soufflé. Binnenkort krijgen jullie hier natuurlijk ook swatches van te zien, maar eerst laat ik de producten even zien! 


De nagellakjes:
Dance the swan lake (01) - Wear your little Tutu (02) - On your Gracile Tiptoe (03) - Do a floating Pirouette (04) - Grand-plié in Black (05)
De lipglossjes:
Wear your little Tutu (01)
Do a floating Pirouette (03)
De blush soufflé:
Prima Ballerina (01)
Ik vind de collectie echt super mooi! Als ze deze collectie nog niet bij de Kruidvat in je buurt hebben staan, zou ik er even om vragen misschien hebben ze hem achterstaan! 


Van China Glaze heb ik een lakje gekocht uit de Metro Collection. Het is een hele mooie blauwe met zilver glitterlak! 
Skyscraper (989)
Van Essie heb ik drie lakjes uit de Fall Collectie gekocht. Het zijn mooie herfstkleuren! Ik denk dat hiervan de swatches nog wel even duren, omdat ik nu het liefst lekker felle kleuren op wil haha! 
Carry On (760) - Case Study (765) - Glamour Purse (966)


Van Catrice en Essence gaan een paar producten het assortiment uit en daar zit nu 50% korting op! Van de Essence waren al die lakjes al uitverkocht, maar van Catrice heb ik nog twee gekocht. Deze kosten samen maar € 2,50! 
Dance Like A Prima Ballerina (010) - Hip Queens Wear Blue Jeans! (350)
Er komen natuurlijk ook nieuwe producten terug voor de producten die weggaan! Ik heb even voor jullie gezocht en heb een site gevonden waar het op staat. Hier voor Essence: klik! Hier voor Catrice: klik! 
Ik ben vooral erg benieuwd naar de nagellakjes. Ik vind er bij beide merken hele mooie tussen zitten! 


Wat vinden jullie van mijn nieuwe aankopen?