zondag 7 augustus 2011

Essence Urban Messages Collectie

Laatst konden jullie de Collectie NATvenTURista al zien op mijn blog. En vandaag laat ik jullie weer een nieuwe collectie zien, namelijk de Urban Messages Colllectie. Ik vind deze collectie echt super leuk en ik hoop echt zo dat deze naar Nederland komt! Op de site staat dat er drie nieuwe collecties komen in September (ook nog de I love collectie die ik jullie later laat zien) en ik ben dus heel benieuwd welke naar Nederland komen. Ik was zo nieuwsgierig dat ik Essence een mailtje heb gestuurd, maar ze schreven terug dat de NATvenTURista Collectie zeker weten naar Nederland komt en over de andere twee konden ze het helaas nog niet vertellen! 


En nu laat ik jullie de mooie producten zien die in deze collectie zitten! 


Er komen vijf eyeshadow chalks uit in de kleuren: street styler (nr 01), skyscraper (nr 02), it peace (nr 03), nightline (nr 04) en wall of fame (nr 05). Wat ik raar vind dat er vijf kleuren komen, maar er staan maar vier op de foto! 


Er komen drie lipsticks in de kleuren: let’s paint the city (nr 01), it peace (nr 02), en
skyscraper (nr 03).
Er komen drie oogpotloden uit in de kleuren: street styler (nr 01), skyscraper (nr 02) en nightline (nr 03). En er komen ook vijf nagellakjes uit in de kleuren: street styler (nr 01), skyscraper (nr 02), it peace (nr 03), nightline (nr 04) and wall of fame (nr 05). 
Er komt een body spray uit in de variant: let’s paint the city (nr 01).
En er komt een eau de toilette uit. 
Wat vinden jullie van deze collectie?